Buvettes

Idag har vi ätit lunch med gänget och Allis familj som är här på besök! Vi åt på Buvettes som ligger i Montmartre och det var som väntat jättegott. Jag åt en granola med frukt som var underbar, typ den bästa granola jag ätit. Och sen delade jag och Ebba på äggröra med chèvre och soltorkade tomater som också var så god. Det var så mysigt och roligt att träffa Allis familj! Åh. 

Efteråt åkte jag, Ebba och Lovisa inom Monoprix och köpte lite glass, jordgubbar och kolasås och sen åkte vi hem till Lovisa där vi myste ner oss på hennes mysiga rum och kollade film. Vi såg The Tourist, den var väldigt bra! Vi hade så mysigt och sen helt plötsligt var klockan 8 och vi var tvungna att åka hem för middag vilket var synd för jag hade gärna stannat kvar nån timme till och pratat. 


Finaste Allis




Kommentera här: