Föreläsning

Denna veckan har varit bra och lugn! Vi har haft jättefint väder i princip hela veckan, i torsdags och fredags hade vi runt 20 grader! 

Efter skolan i torsdags var vi några som satte oss i Tuileries-trädgården och bara solade och pratade. Vi skulle på en föreläsning på Svenska Klubben som ligger i närheten sen på kvällen, så vi satt där medan vi väntade på att det skulle börja. Det var en föreläsning om fascism som alla vi som har historia var på. Den var väldigt intressant faktiskt, men jag har typ allmänt svårt att ta in saker om jag bara sitter och lyssnar i en evighet så jag kommer väl inte ihåg så mycket haha. Men han som höll i det var jätteduktig och bra! Efteråt var det fortfarande så varmt och skönt ute, fastän klockan var halv 10! 



Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Jag har precis kommit in och tackat ja till ett år i paris. Är jättespänd men också rädd. Du kanske har gjort det förut men kan du inte skriva massa positiva saker med året i paris :) så att man/jag känner mej mindre rädd haha :)

Kommentera här: