Familjen

Nu är familjen här!! Jag och Ebba var och mötte dem på flygplatsen innan idag och sen åkte vi till vårt hotell som ligger i 9e. Så mysigt och roligt att ha dem här så vi kan visa dem Paris!

Idag har vi varit i tuilerierna och ätit glass i solen med Lovisa och hennes pappa. Sen gick vi Champs-Elysees och shoppade lite. Jag köpte en rouge på Sephora för jag och Ebba fick sminkpengar i födelsedagspresent så jag utnyttjade dem lite grann. Vi har också köpt en contouring och Ebba har köpt ett läppstift! 

Till middag åt vi på Pizza Pino och sen Häagendasz till efterrätt, tradition när mamma eller pappa är här! Supergott som vanligt. Sen åkte vi tillbaka till hotellet och jag och Ebba hade gjort en liten quiz till familjen om vårt Paris-liv haha. 
Vi hade till och med gjort en fin skylt
Mina nya solglasögon som jag köpte på Urban Outfitters häromdagen! Och nya tröja som jag köpte på Zara!





Kommentera här: