Dans

Så igår hade jag en jättebra fredag! 
 
Den började hemma hos Allis där vi gjorde i ordning en liten påsklunch. Åh det blev så gott. Vi hade köpt prinskorv, köttbullar, sill, frukt, yoggi, påskmust, mini-cupcakes, macarons och lite till. Det tog ett bra tag att fixa den för vi var väldigt noga med vilka tallrikar allt skulle va i och hur vi skulle lägga upp allt haha men det blev jättebra! Vi plockade till och med lite blommor påvägen till Allis!
 
Efteråt var vi alla så trötta och mätta så vi la oss på Allis rum. Vi kollade på ett avsnitt av Uppdrag Granskning haha. Väldigt intressant faktiskt men jag somnade för jag var så trött. 
 
På kvällen sen åt vi först middag hemma sen gick vi hem till Lovisa. Vi fixade oss hos henne och så sen åkte vi in till Paris! Vi satte oss först på en jättemysig och häftig bar/restaurang i närheten av Champs Elysees. Sen när klockan var typ halv 2 åkte vi vidare till Tuileries till en "klubb" där som hette VIP Room. Det var jätteroligt, så kul att bara dansa. Vi stannade där till klockan var 3 och sen tog vi en taxi hem. Så jag var inte i säng förrän vid 4 inatt och nu var jag uppe vid 10 imorse. Åh det var en sån bra dag hela dagen igår och det bästa är att vi är lediga ända fram till tisdag så vårt minilov har bara börjat! 

 






 
 


 


Kommentera här: